onsdag, oktober 27, 2010

Poppanskiss

Noodler's Polar Black och akvarell

13 kommentarer:

Mian sa...

Åh så maffigt och härligt det blir, med en skiss i detta rejäla format.
Det känns nästan som om Poppan ligger här hemma i mitt eget kök :)

Petra sa...

Hon är verkligen Poppy Love ; )

Emma R sa...

Hon verkar ha en oändlig uppsjö av olika liggstilar lilla Poppan!

Monica sa...

Ja skisserna är lika bra som verkligheten;-)

annie sa...

So good to see another Poppy painting. Her body language is so expressive even when she's asleep.

annie

Osloskånskan sa...

Åhh....tänka att kunna....

olgakatt sa...

Gillar verkligen din teknik. Favorithundbilden är dock den i sängen med tassen nonchalant på kanten.

Lena H sa...

Det måste vara perfekt att ha så bra motiv omkring dig, som posar helt omedvetet.
allt gott

coyoteros sa...

måste vara tacksamt för en tecknare att portretera stationens vovvar,,anatomin,,allt syns juu,muskler,lite knotigt som går att förstärka,,till skillnad mot en hund med massor av hår,å korta ben å nos...ååå så den totala avslappningen,zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Cicki sa...

Vilken skön bild. Tänk om man kunde måla/teckna så där.

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Vad fint!

Salvian lät gott också:)

Lisette sa...

Jag vet inte vilket som är finast. Dina teckningar eller dina kameraporträtt av de här två damerna. Du är gudabenådad Christina.

Lisette sa...

Men jag glömde säga att jag också säga att jag också vet att man inte bara kan sätta sig ner och teckna så där ÄVEN om man har din talang! Du vore inte den du är utan all övning och råslit.