lördag, februari 21, 2009

Hur ser er datorhörna ut, del 20...



Nu blir jag lite rörd. Här kommer datorhörna nr 20, och det är den här nyblivne bloggaren som dessutom har stationen öppnad på skärmen. Så här skriver han som är en stor djurälskare:

Hej, här skickar jag en sen bild på min datorhörna.

Jag är inte feg när det gäller att visa hur stökigt man har det. Haha, jag vet att det ser rörigt ut men i går var det faktiskt städat och snyggt:).
Ja som ni ser så är det mitt skrivbord och tvättkorgen skymtar fram bakom Haha!!
ingen märkvärdig plats, ibland kan den hamna i sängen (datorn alltså), det beror på om man tittar på en film etc.

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det ser ut som hos mig nästan .-)

Vi kollar James Bond på danska 1:an.

Kesu sa...

Jämfört med hemma hos mig är det hur städat som helst! Inga fotokurser rår på den röran, jag lovar. Möjligen kan ett antivirusprogram hjälpa upp det hela ...