torsdag, december 11, 2008

Äntligen!

Nej, musen har inte gått i fällan ännu, utan jag har äntligen lyckats skapa en "regel" i mitt mailprogram så att alla kommentarer till bloggen hamnar i en särskild mailmapp.

Tidigare har de myllrat runt bland mina andra inkommande mail, och det har varit svårt att ha bra koll. Jag har varit rädd att missa jobbrelaterade mail, men nu är det alltså ordnat.

Sånt här är antagligen busenkelt för de flesta, men inte för mig. Jag fick leta en bra stund innan jag hittade inställningen så nu känner jag mig så nöjd.

Uppdaterat


Evas blogg ( hon med de vackra blå bilderna ni vet!) sa...
Jag hade ingen aning om att det fanns någon!! Har allt på samma. Man kanske skulle ändra.

Så här ser regelrutan ut i mitt mailprogram. Hoppas att det kan vara till hjälp, för det här underlättar blogglivet betydligt.

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Jag hade ingen aning om att det fanns någon!! Har allt på samma. Man kanske skulle ändra.

Christina sa...

Eva: det underlättar kolossalt!

Du går in på inställningar i mailprogrammet och letar efter regler.

Förresten - jag uppdaterar min bloggpost och lägger ut en bild så att du ser hur man gör!

Evas blogg sa...

Men du är ju för gullig!