torsdag, november 20, 2008

...och ännu en...

Här dimper det ner en kylskåpsbild mitt i natten från Ellis som skriver så här:

Där finns en bild på yngste sonen, han var kanske 3..? Iförd pyjamas och hatt, i färd med att rita, vid mitt sybord.
Där finns några lappar med telefonnummer till sonens kompisar (jag flyttade magneterna lite så numren inte ska synas).
En insändare klippt ur lokaltidningen (samma som hos dig), där min mamma tackar min syster och mig för att vi ordnade allt med begravningen när hennes pappa, ja vår morfar alltså, dog.
Plus några "checkar" från Ica och Coop.


1 kommentar:

Elisabet. sa...

Det var ellis som kom med idén till kylskåpsdörrens utside-visning för några år sedan .., sen tog vi som sagt var insidan ..-))

Min nuvarande dörr är helt vit, knappt nånting där .. jo, en liten lapp om ett stundande tandläkarbesök den 17:e december.